סייבר

סייבר

הגנו על העסק שלכם עם ביטוח הסייבר של קופר נינוה. בעידן הדיגיטלי של ימינו, איומי סייבר מהווים סיכון משמעותי לעסקים בכל הגדלים. התקפת סייבר יחידה או הפרת נתונים עלולה לגרום להפרעה עסקית יקרה, חבות פרטיות ונזק למוניטין. זו הסיבה שקיום פוליסת ביטוח סייבר מתאימה הוא קריטי כדי להגן על החברה שלכם.

קופר נינוה באמצעות CFC Underwriting מציעה פוליסת ביטוח סייבר מקיפה המספקת הגנה פרואקטיבית ותגובה מיידית לאירועים. חלק מהכיסויים והיתרונות העיקריים כוללים: עלויות תגובה לאירועי סייבר הכוללות מומחי IT לזיהוי פלילי דיגיטלי, ייעוץ משפטי ותקשורת במשבר נזקי מערכת והפסדים עקב הפרעה עסקית הנובעים מאירועי סייבר וכשל מערכת עלויות הפרת פרטיות הכוללות הודעה, ניטור אשראי והקמת מוקד טלפוני חבות אבטחת רשת ופרטיות כלפי צדדים שלישיים כיסוי חבות מדיה עבור הפרת זכויות יוצרים והוצאת דיבה בתוכן מדיה גישה 24/7 לצוות התגובה לאירועים הפנימי הזוכה בפרסים של CFC צוות אבטחת הסייבר הגלובלי של CFC, CFC Response, עובד סביב השעון כדי לנטר ולמנוע איומי סייבר על בעלי הפוליסות. באמצעות מודיעין על איומים וסריקות, הם מתריאים ללקוחות על התקפות פוטנציאליות לפני שהן מתרחשות. ואם אכן מתרחש אירוע, המומחים שלהם זמינים 24/7 כדי להכיל במהירות את האיום ולעזור לכם לחזור לפעילות מקוונת.

עם זמן תגובה ממוצע של פחות מ-15 דקות, CFC Response יכולים להיות ההבדל בין נזק קטסטרופלי לשיבוש קל. בעלי פוליסה גם מקבלים גישה לאפליקציה הניידת של CFC עם התראות איומים בזמן אמת וכלי ניהול סיכונים.
אל תחכו עד שיהיה מאוחר מדי. הגנו על העסק שלכם עוד היום עם פוליסת ביטוח סייבר מתקדמת מ-CFC. עם הגנה פרואקטיבית, תגובה מהירה לאירועים וכיסוי מקיף, תוכלו להרגיש בטוחים ומוכנים לכל איום סייבר שעלול להגיע בדרככם. צרו קשר כדי ללמוד עוד.